Ematox Denilen Ürün Hiç Bir İşe Yaramıyor

Ercan adındaki şahıs tarafından satışı yapılan ematox adlı bu ürün hiç bir işe yaramıyor. Araştırdım. Yorumlara baktım ve kadınlar kulübü, şikayetvar tarzı büyük sitelerde de ematox adındaki ürün sürekli işe yaramayan bir ürün olarak gösterilmiş. İnsanı rahatsız eden bir özelliği olduğu da kadınlar kulübü gibi büyük sitelerde belirtilmiştir.  Mesela kadınlar kulübünde aktif olan bir üye şu ifadelere yer vermiş. Noktası, virgülüne karışmadan paylaşıyoruz:
iki haftayı tamamladım veeeeee tam bir fiasko ilk ve son olacak benim için bu deneyim aslında hiç inanmazdım böle şeylere ama haber kanalının spikerin tanınmışlığı cezbetti beni

ilk hafta rejimsiz denedim hiç değişiklik olmaadı kilomda
ikinci hafta yani buhafta rejimle denedim -600gr. vermişim ama tabiki rejimle ilgili ürünle bir ilgisi yok

bide birşey farkettim kalan damla denen sıvıyı artık kullanmıcam diye cekmecemde bırakmıştım dün akşam bu sabah atıyım diye aldım acayip bir koku geldi içine baktım sıvının rengi kahverengine dönmüş berbat bi koku anlamadım sıcaktan mı bozuldumu nedir

anlayacağınız tam bir fiyaskooo... inanmayın sakın...
herşey bogazı tutmakla ilgili diyen ben nasıl böle bir ahmaklık yaptım... sinir oluyorum kendime
Filiz A. isimli bir vatandaş ise şikayetvar.com sitesine aynen şu ifadeleri kullanmış ve 3 tane de resim paylaşmış. Filiz A. gibi bir çok kişi ürün ile ilgili şikayetlerini dile getirmişler:

Ematoxcoloncleans.net'ten bağırsak temizleme seti satın aldım. Memnun kalmadığım için 4 gün sonra iade etmek istedim bana ürünün 1 hafta sonra etkisini göstereceğini söylediler 1 hafta sonra tekrar aradım bu sefer de 15 gün sonra ürünün etkisini göstereceğini söylediler bende 15 sonra iade şansımın kalmayacağını ve memnun olmadığımı ve iade etmek istediğimi ısrarla söylediğimde bana önce, kargo bana ulaştıktan sonra paketi açtıysam eğer iade etme şansım yokmuş. Bende paketi açmasaydım nasıl kullanacaktım dedim ve Telefonda uzun süre tartıştık ve telefonu yüzüme kapattılar. Ürünleri tamamen sahtedir, ürün ambalajları deforme olmuş ve şişe ağzı jelatini yok, şişe açık halde geldi.
Ematox ile ilgili şikayetvar.com da yapılan bir başka şikayet ise Musa Gürkan K. tarafından yapılmıştır. İşte noktası virgülüne karışmadan yapılan o şikayet:

Ematoxcoloncleans.net firmasından aldığım ürünle yapılan reklam ve söyledikleriyle alakası yok insanları yanıltıyorlar. Güya 15 günde memnuniyet iade garantiliydi bırakın iadeyi muhatap bulamıyorum. Her aradığımda burası satış departmanı iade departmanı size dönüş yapacak diyorlar dönen yok. 

EMATOX adındaki bu ürünü alıp almamak tamamen size kalmıştır. Ancak insanların ürün ile ilgili şikayetleri yukarıda ve değişik sitelerde paylaşılmıştır. Bu kadar şikayeti olan bir ürünü almak hiç de mantıklı değildir. Karar sizindir.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Antitox Kullananlar Anlatıyor! Antitox Damla Kullanıcı Yorumları

SlimCaps Zayıflama Kapsülü Kullananlar (Şikayet Kutusu)

Brexit ne anlama geliyor? Brexit Ne Demektir?