TTNET İnternet Şikayet Hattı

Türkiye'de yaşadığım dönemlerde ister istemez TTNET kullanmıştım. Bu firmanın internet hizmetini Eskişehir, İstanbul, Ankara, Van ve Şanlıurfa illerinde uzun süre kullanan biri olarak hem TTNET'i kullanmayın diyorum hem de başka seçeneğiniz olmadığından dolayı daha doğrusu mevcut seçenekler ülkemin her tarafında olmadığından ötürü TTNET'i kullanmaya mecbur olduğunuzu üzülerek söylüyorum. 

Bir kere sanki ücretsiz hizmet dağıtıyorlarmışçasına sizi kaale almayan, vaad ettikleri hizmeti aldıkları para karşılığında size vermeyen bir firma var. TTNET bildiğiniz üzere Türk Telekom adı altında faaliyet gösteren ve yabancılara ait olan bir firmadır. Türkiye'de satılan şeylerden biri de buydu. Eskiden satılmasına taraf olsam da gün geçtikçe keşke satılmasaydı da oradan gelecek olan gelir direkt benim ülkeme kalsaydı ve belki de kendini geliştirerek bir dünya markası olurdu diye üzülüyorum.



Fakat mevcut hükümetimiz ve onun önceki başkanı satılmadık yer bırakmadı. Ne diyelim Allah ülkem hakkında iyi olanı versin. Burada siz de TTNET hakkında yazmak istediklerinizi yazabilir, düşüncelerinizi de ttnet şikayet başlığı altından paylaşabilirsiniz. Bu konuda sizler ne düşünüyorsunuz?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Antitox Kullananlar Anlatıyor! Antitox Damla Kullanıcı Yorumları

SlimCaps Zayıflama Kapsülü Kullananlar (Şikayet Kutusu)

Brexit ne anlama geliyor? Brexit Ne Demektir?