Ematox Colon Bir İşe Yaramadığı Gibi İade de Kabul Etmiyor

Ematox ile ilgili yapılan bir başka şikayet ise şu şekildedir:

Ematoxcoloncleans.net'ten 3 hafta önce aldığım 3 şişe damla ve 2 adet macun kullandıktan sonra vücuduma yaramadı ve rahatsızlandım. Doktor'a gittim üründen olabilme ihtimali var dediler. Operasyon geçirdim, firmayı aradım firma yetkililerini arayacağız dediler ve geri dönüş yapılmadı. Bir hafta sonra bir kez daha ardım ve geri almamız için faturanın olması gerek dediler üstelik faturanın diğer nüshası ellerinde olduğu halde (ben faturayı kargoyla aldığım için saklamamıştım) geri almadılar. Üründen memnun değilim iade edilmesini istiyorum.

Bu şikayet şikayetvar.com sitesinden noktası, vürgülüne dokunulmadan alınmıştır. Şikayeti Ahmet C. isimli vatandaş yapmıştır ve pişmanlığını dile getirmiştir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Antitox Kullananlar Anlatıyor! Antitox Damla Kullanıcı Yorumları

SlimCaps Zayıflama Kapsülü Kullananlar (Şikayet Kutusu)

Brexit ne anlama geliyor? Brexit Ne Demektir?